Optimalizace tratě Stříbro - Planá u Mariánských Lázní
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Plzeňský kraj |
Evropský fond: |
FS |
Operační program: |
1 OP Doprava |
Příjemce: |
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace |
Registrační číslo: |
CZ.1.01/1.1.00/08.0082 |
Zahájení projektu: |
12. 5. 2008 |
Ukončení projektu: |
31. 5. 2012 |
Téma projektu: |
Doprava |
Informace o projektu
Délka rekonstruovaného úseku je 32,031 km. Stávající rychlost pro klasické soupravy je v rozpětí od 60 do 90 km/hod.
Základní kapacitní údaje stavby:
Zřízení koleje :
nové UIC 60 v délce 31 108 m,
užité UIC 60 v délce 2 996 m,
nové S 49 v délce 1812 m
užité S 49 v délce 4 438 m
Výhybky - 22 ks nových UIC 60 na betonových pražcích, 20 ks nových výhybek S 49. Úprava úrovňových přejezdů - rekonstrukce 7.
Sanace železničního spodku - celkem 32 km.
Nástupiště ostrovní ve stanici - nové 3. Nástupiště jednostranné vnější ve stanicích - 7.
Železniční mosty a podchody - 49, silniční most -3, lávka pro pěší 1, návěstní lávky 1, propustky 33, zárubní zdi 2, opěrné zdi 6.
Protihlukové zdi v délce 4 419 m.
Staniční zabezpečovací zařízení -7.
Traťové zabezpečovací zařízení - elektronický autoblok v celé délce stavby. Přejezdové zabezpečovací zařízení - 8.
Výstavba TV - celková montážní délka je 47 km.
Silnoproudá technologie - rekonstrukce 1 objektu trakční tranformovny Planá u M.L. a 1 spínací stanice Ošelín.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
2 548 624 038,73 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
938 819 911,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
3 487 443 950,00 Kč |