Metodický pokyn k publicitě

19.03.2009:
Následující stránky se snaží jasně a s použitím příkladů ukázat, jak postupovat při propagaci projektu v souladu s požadavky evropské legislativy a řídicího orgánu ROP Střední Morava. Přestože jsme usilovali o popis maximálně možného výčtu variant publicity, jsme si vědomi toho, že mohou nastat i komplikovanější způsoby řešení. V takových případech se co nejdříve obraťte na pracovníky Úřadu Regionální rady regionu soudržnosti Střední Morava. Na závěr snad jen dobře míněná rada. Mějte vždy na mysli to, že hospodaříte zejména s evropskými penězi, a proto je nasnadě tento fakt respektovat. Publicita projektu a šíření informací o něm nejsou jen nutnou povinností, ale vyjádřením sounáležitosti občanů jednoho státu k šestadvaceti dalším, které dohromady tvoří jeden celek.

Soubory ke stažení