Propagace Správy KRNAP

17.03.2009: Realizace projektu zahrnovala komplexní marketingovou kampaň Správy KRNAP, která zahrnovala vydání letáků, informačních brožur a turistických průvodců v českém a polském jazyce.

DETAILY PROJEKTU

OPERAČNÍ PROGRAM

  • Interreg IIIA ČR-Polsko

REALIZACE PROJEKTU

V rámci projektu byly vydány: a. letáky a informační brožury (Návštěvní řád KRNAP, Co jsou to zóny KRNAP?, Letní sporty a rekreace na horách, Krkonošská rašeliniště, Zimní sporty a rekreace na horách, Dědictví doby ledové, Turistické hraniční přechody, Laviny v Krkonoších, Sněžka - ostrov Arktidy uprostřed Evropy), b. turistické průvodce (Lidová architektura v Krkonoších, František Kaván, Jan Nepomuk František hrabě Harrach, Krkonošské muzeum ve Vrchlabí - průvodce sbírkami, Památník zapadlých vlastenců Paseky nad Jizerou - průvodce expozicemi), c. prezentace na DVD, d. multimediální CD-ROM.

FOTODOKUMENTACE