Informace o výzvě

Cíle prioritní osy, oblasti podpory

Globálním cílem prioritní osy 2 je zvýšit prosperitu ekonomiky a kvalitu života v regionu a snížit míru nezaměstnanosti.

Specifickým cílem prioritní osy 2 (zároveň globálním cílem oblasti podpory 2.2) je zvýšit prosperitu regionu vytvářením podmínek pro rozvoj cestovního ruchu.

Globálním cílem dílčí oblasti podpory 2.2.4 je zlepšit organizaci a kooperaci v cestovním ruchu.

Specifickými cíli dílčí oblasti podpory 2.2.4 je:
  • dosažení cílenější komplexnější turistické nabídky regionu,
  • zvýšení účinnosti a kvality marketingu cestovního ruchu,
  • rozšíření nabídky produktů a produktových balíčků cestovního ruchu,
  • zvýšení organizovanosti a kooperace v nabídce služeb a atraktivit cestovního ruchu.
Popis podporovaných aktivit vyhlašované oblasti podpory
Aktivity v souladu s předloženou (přijatou) marketingovou strategií a akčním plánem TO:
  • Vývoj a zpracování produktů cestovního ruchu a produktových balíčků na úrovni TO; síťování místních poskytovatelů služeb cestovního ruchu (aktérů cestovního ruchu v dané TO).
  •  Aktivity směřující k vytváření společné nabídky cestovního ruchu a síťovaní místních aktérů cestovního ruchu.
  • Organizační zajištění aktivit marketingového výzkumu trhu cestovního ruchu (sběr a/nebo zpracování primárních a/nebo sekundárních dat), tvůrčí využití získaných poznatků a výstupů do podmínek, záměrů a aktivit TO a distribuce takto komplexně zpracovaných poznatků a výstupů aktérům cestovního ruchu v TO.
  • Aktivity v oblasti  marketingu a propagace na úrovni TO.
  • Místní školení a semináře – vzdělávací akce.
  • Vybavení pro činnost společnosti destinačního managementu.
Aktivity na úrovni TO v kontextu s celokrajskou marketingovou strategií rozvoje cestovního ruchu, buďto organizačně zajišťované TO a/nebo s TO v roli regionálního partnera:
  • Zajištění sběru dat pro marketingová a statistická šetření Krajského úřadu MSK / České centrály cestovního ruchu - CzechTourism / ČSÚ. 
  • Organizační podpora při zavádění mezinárodních a/nebo národních kvalitativních standardů a certifikace služeb cestovního ruch na úrovni TO.
  • Sběr a vkládání dat do národního/krajského rezervačního a informačního sytému.
  • Participace na společných marketingových akcích (výstavy a veletrhy CR, prezentační aktivity, presstripy, famtripy apod.) kraje a/nebo dvou nebo více TO v rámci kraje.
 Drobné investiční aktivity na úrovni TO.





Odebírejte aktualizace této stránky

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena